måndag 1 mars 2010

Bättre lycka nästa gång!

Men jag törs nog inte skylla på otur...jag gjorde bort mig...istället för att göra som matte sa, stanna kvar på platsliggningen...så föll jag för frestelsen att kliva upp och smyga mig över planen bort till henne...men snacka om att jag fick mitt moment of fame...ALLA tittade på mig...:)

Hade jag gjort platsliggningen, som jag klarat hundra gånger tidigare, ja då hade vi haft vårt LP1. Efter momenten så hade vi skrapat ihop 137 poäng...och det var matte nöjd med...men ja...den där rackarns platsliggningen...
Men jag hörde nog matte planera in fler tävlingar, så jag har inte förstört hennes tävlingslust iallafall, hon vet att jag kan! :)

Sorry Sally och Ester, jag vet att ni hejade på mig...men nästa gång! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar