tisdag 15 juni 2010

LP1

Japp...numera kan jag titulera mig LP1:a!!

Tävling igår på hemmaplan, och hemmaplan är ju bäst...så jag passade på att glänsa in ett poängbästa; 173 poäng! Plus att jag glänste genom att fixa 7 poäng på apporten...mina första apport-poäng! Matte blev jätte jätteglad!
Lite synd bara att jag tappade koncentrationen vid inkallningen så matte fick kommendera två gånger, men annars så hade jag fina poäng! :)

Nu får vi se vad matte planerar härnäst...om vi kör vidare med lydnadsklass 2 eller om vi ska rikta in oss på att köra appellen till hösten...

Men tjohooo; LP1:a!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis lill-gubben!

    Lydnad är coolare - kör på det ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad duktig du är! Jag tycker du ska tipsa din matte om jaktträning jag... jätteroligt är det!!!
    Kram från Mira

    SvaraRadera