lördag 4 september 2010

Lydnadspris 1

Jorå s´att! :)
Med nöd och näppe visserligen, men det spelar ju ingen roll! :)

Matte var jättenervös idag inför platsliggningen...med all rätt i och för sig.
Men idag låg jag, kanske inte ko-lugnt...men jag låg i tre långa minuter.
Fixade lätt en 10:a.

Fritt följ; mycket roligare när matte är glad, så idag bidde det 9,5 p!!! Best ever!
Och jag är ju fan så snygg oxå!






Läggandet är jag ju så van vid nu, så det var en enkel 10:a.



Inkallningen...ja det blev sämre än förra veckan, men ändå godkänt tycker matte; 7 p.

Rutan...hahahha...mattes stora fasa, fattar inte varför...fixade ju en 10:a där idag! ;)

Apportering; Har ju börjat tycka att det där är riktigt roligt...så idag ville jag inte vänta på mattes kommando, utan jag drog järnet efter den direkt när hon kastade den. Men hade matte bara vetat att hon kunde kalla tillbaka mig, så hade vi kunnat rädda några poäng, men icke. Men nu vet hon det till nästa gång. Men en 0:a blev det idag.

Hoppet; var fortfarande lite busig, så efter hoppet tillbaka så studsade jag lite på matte, men fick ändå 9,5 p.



Fjärrdirigeringen; Okoncentrerad i början så ett dubbelkommando behövdes...och så satte jag mig innan matte kom tillbaka. Kan faktiskt vara jobbigt att ligga oxå! 7,5 p.

Men domaren gillade oss, och gav oss en 10:a på helheten! :)



Totalt skrapade vi ihop 166,5 p och ett förstapris.

Nu grunnar matte på om vi ska köra vidare med lydnadsklass 3. Vore coolt om vi kom upp till 3:an på bara 1 år.
Vi får se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar