fredag 9 april 2010

Atlas- en pigg golden

Den allmänna bilden av golden retrievers är väl att vi är snälla och slöa...men oj vad jag bevisade motsatsen igår!!
Jag och matte for upp på klubben för att träna platsliggning, (det är ju sista chansen innan tävlingen) och det gick jättebra!
Sen tränade och tränade vi, och matte var jättenöjd! Och precis när matte trodde att hon hade kört slut på mig, så körde jag igång med mitt vill-jobba-NU-pip...rena rama frustrationen...sitta still och lyssna när matte surrar?! Nej tack!! Kom igen, nu kör vi!!

Tävling på onsdag...Ånge here we come!!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Atlas! Själv får jag bara träna små moment hela tiden då matte har fått för sig att jag inte kan sätta ihop saker ännu? Men det är kul med träning. Lycka till i Ånge! Får se om matte kommer o kikar hon ligger hemma med världens förkylning och öroninflammation.

    SvaraRadera