torsdag 22 april 2010

Röntgen

Igår åkte jag med matte och lillmatte till fröken doktor för mina röntgenbilder.
Skitskumt...de stack mig i benet och sen var det tack och godnatt! Det sista jag såg var lillmatte som tittade konstigt på mig...
Och när jag vaknade igen så var inte matte där?! Så jag kämpade mig upp för att leta reda på henne, men precis då kom hon, och så fort jag kände hennes doft vid min nos så somnade jag om igen. Men fröken doktor tyckte att jag skulle vakna, så hon stack mig i benet igen, och sen nästan puttade hon av mig från britsen...jag som sov så skönt!
Och hur pinsamt var det inte att ragla ut genom entrén då?! Tur att jag inte mötte nån brud iallafall! Och till råga på allt; matte fick LYFTA mig in i bilen...*suck*

Sen var jag som i ett töcken hela dagen...men idag är det full rulle igen! :)

Nu väntar vi bara på resultatet, kommer om ca. 2 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar