tisdag 26 januari 2010

Stora killar klarar sig själv!

Jag har en längre tid tyckt att jag inte har fått det förtroende som jag tycker att stora killar bör få...Men idag var det dags, idag kom min chans att visa matte vilken duktig kille jag är!

Matte tog med sig lillmatte och lillhusse och åkte till Rufus & Co, lite taskigt att inte jag fick följa med, men men.
Vad matte inte visste var att när lillhusse, eller lillmatte, släppte ut katterna sist, så stängde de inte dörren riktigt, så när kusten var klar, så puttade jag helt sonika upp den och traskade ut.
Men lite läskigt var det, och jag misstänkte att matte inte skulle bli nå glad om jag sprang iväg, så jag höll mig på gården.
Jag är lite dålig på att uppskatta tiden, men sen fick jag veta att matte hade varit borta i två timmar, så nåt sånt lär jag väl ha varit ute.

Efter en stund kände jag mig lite vilsen, så jag satte mig på uppfarten och väntade, nån gång måste väl matte komma hem igen. Men först kom Anette, hon som bor i huset bredvid, och hon tyckte nog att det räckte med friskluft för mig, så hon stängde in mig i huset igen.

Håll med om att jag var duktig!?

1 kommentar:

  1. Men vilken duktig kille!! Atlas du skall få massa godis av mig när vi ses nästa gång...=) Torkad blodpudding har jag...
    Att du stannade på gården, det var bra!! Swix ropar här i bakgrunden att det var fegt!Fegis fegis.....
    Men lyssna inte på han.Han är ingen bra förbild ;)

    Ingen träning idag heller. Swix är oxå besviken, håller på att riva huset. Inge kul sen matte börja jobba... Men snart måste det bli fart, bara 1 månad kvar.

    SvaraRadera