måndag 1 februari 2010

Stora killar kan, del två!

Stora killar kan!

Kvällens träningspass gjorde matte stolt...och vet ni, det är ganska bra när matte blir stolt, för då förvandlas hon till en godismaskin!! :)
Och inte behövde jag slita hund (hmmm, vilket uttryck) heller, för Jenny som vi tränar för, tyckte att vi skulle sluta när vi låg på topp, och inte för att skryta, men det gjorde vi faktiskt idag. Alla moment var klockrena...
Just nu klurar nog matte på vad som gjorde att formen var så bra idag...hur hon ska lyckas uppnå den igen...hihihi...det kan hon klura på ett tag tycker jag! :P

Wohooooooooooo!!!
Det där glädjetjutet kom från matte. :)

2 kommentarer:

  1. Oh vad du är duktig! När är det du ska tävla? Matte har legat lågt med min träning då hon själv haft svårt för att röra sig med sin onda fot. Tänkte jag skulle komma o heja!
    Puss puss från FnyggSally

    SvaraRadera
  2. Hmmmm...matte säger att jag inte får berätta när tävlingen är...jag tror att hon börjar bli nervös?!
    Det kanske bidrog lite att träningen igår inte gick så jättebra...men men...
    Om du lovar att inte skvallra på mig...tävlingen är den 28:e februari. Ssssccchh!!

    SvaraRadera