tisdag 23 februari 2010

Det drar ihop sig.

Snart tävling!!
Just nu fokuserar jag mest på att göra matte skitnervös...hahaha, fatta vad roligt jag har! I´m messing with her head, so to speak...gosse, vad internationell jag blev helt plötsligt!
Ena dagen har jag glömt hur man gör en inkallning, andra dagen vill jag inte göra läggandet...och nu senast i raden av bus, så vägrar jag hoppet! Skitjobbigt ju!!
Men idag fick jag kapitulera! Matte var ju vansinnigt rolig när jag väl gjorde hoppet, så det var roligare att hoppa än att jävlas med henne. Men jag fick henne att jobba för det, riktigt ordentligt! Jag såg nog att hon var jättesvettig när vi var klara...hahaha...

Men jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska genomföra tävlingen på söndag...jag vet ju att matte vill att jag ska visa att jag faktiskt kan det där...men ja...det är ju roligt att busa med henne oxå...
Vi får se hur det blir...Ni kommer väl och tittar?!

2 kommentarer:

  1. I will be there, good luck with the barrier jump!
    /nicesally

    SvaraRadera
  2. Halloj, Sallys halvsyster här. Vi kommer att hålla våra tassar och tummar för er imorgon! (För att göra din matte glad, så gör allt du kan och samla ihop poäng för ett 1:a pris!) :)
    Lycka till!

    SvaraRadera