fredag 19 februari 2010

Shopping


Det trillade in lite pengar på mattes konto idag, så då passade hon på att handla lite till mig igen...sånt gillar vi! :)



Hon köpte en sele och ett sånt där handsfree-koppel...vilka vi genast provade när vi kom hem.
Det var skitkul!! Jag hade inte ens tid att stanna för att lukta på alla dofter längs vägen...jo några hann jag med, men inte alls i närheten av vad jag brukar.
Matte verkade nöjd med det iallafall! :)
Och jag ska erkänna att det var roligt med en uppgift att fokusera på...matte bytte position där bakom mig lite titt som tätt, så det gällde ju att vara vaksam...jag vill ju gå rakt framför henne hela tiden...det gick som en dans!
Och nu är jag såååå trött...så nu ska jag drutta omkull på sidan ett tag...
Härlig mysfredag på er alla mina vänner!

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt med strech-koppel & sele!! Jag gillar det skarpt! Undrar var din matte fick sin inspiration ifrån... ;-)

    SvaraRadera