fredag 7 maj 2010

Soldyrkare

Idag har jag och matte var ute heeeeela dagen. Och jag som skulle vila upp mig inför tävlingen imorgon, det sket sig ju direkt det.
Matte fick lite panik alldeles nyss, så hon stängde in mig i hallen så att jag skulle få sova en stund.
Tävlingen imorgon kan gå lite hur som helst...

Anyhow, idag har solen lyst från klarblå himmel hela dagen, vilket är ganska ovanligt...det brukar kunna dra ihop sig framåt dan och nån droppe regn har kunnat falla...men inte idag.
Så då passade vi på, matte och jag...



Jag måste ju passa på att sola nosen...inge kul att bli kallad för lill-grisen...


Matte behöver lite färg hon oxå...stor-grisen...hihihihi...

1 kommentar:

  1. Du får passa dig Atlas så inte din matte blir sur på dig, då kanske du snart måste börja jobba ;)
    Inte bara ligga i solen hela dagarna....

    SvaraRadera