onsdag 19 maj 2010

Spår

Igårkväll var det dags igen för lite spårning...tjohooo!!

Först började matte med att traska ett jätte jättelångt spår åt Swix, och det gillade jag INTE!! Jag gjorde mitt bästa för att dra armarna ur led på stackars Elin, men hon måste ju förstå att jag vill ju vara med matte!! Speciellt när det är skojigheter som spårning på gång.
Hur som helst; när matte kom tillbaka så var det dags för mitt spår. Ett lite längre och med vinkel...skitenkelt ju!! Så när spåret var slut så visade jag mitt missnöje med att dissa leksaken som låg där...jag ville ju spåra mer...längre...jag vill jag vill jag vill!!
Förhoppningsvis så fattar matte det och låter mig traska på nästa gång!

Så här ser Swix ut när han far fram...och han är duktig må ni tro...jag vill vara som Swix!

Jag tittar avundsjukt på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar