tisdag 29 december 2009

Julen är över

Ojojoj vilken uppståndelse det har varit här i några dagar! Folk kom och gick och mat for ut och in ur kylskåpet i tid och otid. Det bästa med det var ju att det faktiskt kom lite mat i min väg några gånger oxå! :)
Det kom en konstig figur i rött, och jag hade bestämt kunna sagt att det var husse, men ingen annan sa det, så ja, jag hade kanske fel. Så jag stämde in i lillhusse och lillmattes osäkra stämning och drog i med några skall, inga konstiga figurer skulle komma här och skrämma barnen!
Men sen började de kramas, och då slappnade jag oxå av. Men jag höll ett vakande öga på honom!

Nu längtar jag bara till vardagen igen så att vi kan börja träna igen. Jag har försökt locka matte några gånger genom att utföra perfekta lägganden under gång, men hon har liksom inte hakat på, utan har nöjt sig med lilla.
Men jag vet...att det snart är tävling, så inom kort drar det nog igång på allvar! Ska ju bli roligt att träffa Swix igen oxå!!

Jag har snappat upp något om en resa...och kanske får jag inte följa med?! Vart tänker de då förvara mig?? Det här måste forskas i!!
Jag återkommer. Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar