onsdag 9 december 2009

Nyduschad

För att älska vatten, så är jag väldigt restrektiv mot duschande.
Så när matte efter morgonpromenaden började prata om att duscha, så satte jag mig genast på hasorna med den tyngsta stjärten jag kunde uppbåda, jag tänkte att ska hon ha mig i duschen så ska hon få kämpa för det. Och det gjorde hon! :(

När jag väl har blivit dragen in på toaletten, så är det lika bra att kapitulera och konstatera att matte är starkast. Så när dörrarna till duschen öppnas, så knatade jag snällt in och ställde mig.
Resten är historia.

Trots allt så är det ju skönt att bli ren...det är nästan så att man slår knut på sig själv av glädje! :)

1 kommentar:

  1. Hello nyduschade o goluktande Atlas! Jag är absolut inte ras-ist utan jag tänkte mer skicka en kram till er alla som gillar boxer och stöttat mig i min blåsljudhistoria, alltså kram på er Sallyvänner kanske jag skulle ha skrivit istället?!
    Pusspåre

    SvaraRadera