onsdag 2 december 2009

Klubben

Idag lämnade matte mig ensam en stund över dagen, hon skulle visst iväg och shoppa, utan mig!! Men jag förstår ju henne lite...efter kiss-incidenten förra gången vi shoppade, men jag måste ju en ny chans!!
Jaja, hur som helst.

När hon kom hem igen så hade hon lillmatte och lillhusse med sig, och då drog vi till skogs. Det är ju så underbart att rusa genom skogen...:)
De samlade en massa roliga saker, men de blev arg när jag försökte sno saker ur påsen. Fattade de inte att det var ju perfekta saker att tugga sönder?!
Kul hade vi iallafall!

Ikväll har vi varit till klubben igen, det var längesen! Vi hade hoppats på lite fler hundar där, men det var bara vi och Elin och Swix, visserligen inte så bara, men ja...:)
Jo, Emma dök upp med sin tillökning, Putte...åååh, jag ville så gärna busa med honom...liten spännande sak. Men matte sa att han var för liten, bara 8 veckor. Men han blir väl snart större, hoppas jag! :)

Vi tränade lite oxå, och matte tragglar platsliggning med mig, så när jag blev less på henne så tänkte jag; jaja, jag ligger väl kvar den här gången då! Sen behövde jag inte göra det nåt mer! Man måste tänka till ibland! ;)

Nu ska jag krypa ihop nedanför matte och vila mig resten av kvällen. Ha det så bra alla vänner!

2 kommentarer:

  1. oohhh vad ni tränar och är duktiga ! Vi ligger lite efter men vad ska man göra med en matte som reser o far och har svårt att hinna me. kanske man kan betala din matte? Kan inte hon ställa upp som min PT? Betalar bra!

    SvaraRadera
  2. Jaaa...matte säger att det är en tävling i februari, så nu har vi visst lite panik. Trodde ju inte att det var skarpt läge förrän i maj, men icke!

    Matte tränar säkert dig, mot en större summa pengar, hon drar ju bara benen efter sig här hemma nuförtiden och kan behöva en extra slant! :) Men det skulle vara mycket roligare om din matte kunde hålla sig hemma och göra oss sällskap på nån träning här framöver.
    Men vad är väl en träning jämfört med julmarknad i göteborg?!?!

    SvaraRadera