söndag 13 december 2009

Skitlätt ju!!

Tänk vad lite som gör matte glad!
Vi har precis kommit hem från 1,5 timmes träning och matte är helt lyrisk! :)
Varför?! Ja du, tydligen räcker det att göra som hon vill...

* När jag gick jättefint i koppel så tittade jag på henne hela tiden...jag vet ju att det kommer godis ur hennes mun för eller senare.

* När hon ville att jag skulle ligga kvar på den kalla marken så gjorde jag det...var ju mysigt ju när hon var med mig hela tiden.

* När hon ville att jag ska bita i den där träbiten så gjorde jag, fick ju kampa lite med den oxå...

* Och sist, men absolut inte minst, när hon ropade "hit" som rusade jag direkt dit och satte mig, och vips så kom det en godis...snacka om lättförtjänta go´bitar idag. :)

Kan tänka mig att göra om det...och jag har en aning om att det är mattes förhoppning om att det ska fortsätta att gå bra... det är ju tävling snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar