måndag 7 december 2009

Nya saker

Imorse klev vi upp i ottan och konstaterade att det regnade ute. Men vad gjorde väl det?! Vi skulle ju träffa Swix och Elin! :)
Nallo, the king, var oxå med, men han behöver bara titta på...

Idag fick matte låna en spårlina av Elin, den skulle hjälpa mig vid inkallningen. Och det måste ha funkat, för matte var jätte jätteglad när vi hade tränat klart. :) Och en glad matte innebär mycket korv till mig!

Sen var matte iväg en sväng, och när hon kom hem igen så hade hon med sig den där konstiga pinnsaken som man ska ha i munnen men inte får bita på!? Snacka om att jag blir förvirrad!! Den är ju som gjord för att göra av flis av!! Men det hinner jag ju inte, för så fort jag får den i munnen så tar hon av mig den och låter jätteglad? WHY?!?! Vad är det för roligt med det?? Så till slut tröttnade jag och slutade ta pinnen. Matte verkade inte lika glad längre...

Vi får se om jag kanske gör ett nytt försök imorgon, vem vet, det kan ju innebära korv! :)



Jag har även fått ett nytt koppel som ska vara smidigt vid träning...vojne vojne...Har matte blivit träningstokig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar