lördag 21 november 2009

Finders keepers


Idag fick jag äntligen följa med matte och shoppa, Arken hette visst affären. Och gissa om jag blev överlycklig när vi kom dit?! Det var ju hundar överallt!! Matte hade missat att de hade lite aktiviteter där idag, så alla hade ju sökt sig dit. Gratis fotografering hade de oxå där, så jag fick agera fotomodell...inget konstigt i det, jag är ju faktiskt ganska snygg!
Men lite ovan vid det är jag ju...för jag tyckte att blixtarna var lite läskiga, så varje gång de lät så hoppade jag ner från podiet.
Nog pratat om det!

Ni vet ju hundar är, vi markerar det som vi tycker är vårt...och jag hittade en korg med jättemycket leksaker i, som jag tyckte att jag borde ha....sagt och gjort; jag lyfte på benet och markerade, hela korgen!! YES, alla leksakerna var mina!!
Nähäää...mattes min visade på annat...hon tyckte tydligen att det var jättepinsamt och gick och bad personalen om ursäkt...
Så vi lommade ut ur affären, utan korgen med leksaker...:(

Men lite saker fick vi iallafall med oss ut därifrån, trots att jag inte hade kissat på de...
En ny reflexväst och en ny leksak! :)

5 kommentarer:

  1. Jaaa äntligen fick du följa med på lite shopping! Visst är det roligt på den där Arken, du såg riktigt snygg ut i din nya väst! Sen det där med markering av leksakskorgen det är väl inte så konstigt våra småhussar/mattar gör ju det också nu i november - "Önskelista" kallas det för så här innan jul, tomten lär väl komma till oss med och då måste han ju veta vad vi vill ha.... eller?

    SvaraRadera
  2. Mmm...men matte säger att det är bara snälla hundar som får julklappar...Vad menar hon med det?! Försöker hon säga att jag inte är snäll??

    SvaraRadera
  3. Ääh det är bara något dom säger, hotar liksom att inte tomten kommer om man inte är snäll. Mina lillhussar säger att matte kört med det många gånger men att tomten alltid kommit i alla fall. Jag håller tummarna för dig att Arken skickar med leksakskorgen med tomten!

    SvaraRadera
  4. Tjena
    Satt och snackade med husse nyss. Han sa att vi skulle ut till Mediamarkt och "markera" ut några nya leksaker. Jag frågade: hur? Han svarade: Vi gör som Atlas.

    SvaraRadera
  5. Akta dig Sally, min erfarenhet säger att matten och hussen inte blir nå glad när man gör så...så tänk efter noga; är det leksaken värd det??!?!

    SvaraRadera