söndag 22 november 2009

Sluta regna!!


Jag vill inte ha nåt mer regn nu!!
Kvällsprommisen var långt ifrån trevlig, jag fick ruska regnet ur pälsen hela tiden...Matte däremot var varm och torr, jorå, hon hade sina regnkläder på, så henne gick det ingen nöd på...men JAG däremot...brrr och usch!
Och alla vet ju att en blöt hund hamnar i hallen tills man har torkat upp, och DET är inte heller så kul... mycket mysigare att ligga i soffhörnet...
Nä, nu vill jag att det ska komma lite snö istället, titta vad mysigt det kan vara...

2 kommentarer:

  1. usch bläääää för allt regn! Ett tips till din matte är att beställa snygg regnjacka till dig på http://www.out-n-out.se det är bl.a där som jag köpt mitt snygga halsband och värmetäcke.

    SvaraRadera
  2. Tack Sally för tipset, jag ska lägga fram det för matte...vid ett senare tillfälle... Hon är inte så glad idag, jag gjorde nämligen flis av hennes fina skonsnören i siden inatt... Hur länge tror du att hon tänker sura över det då??

    SvaraRadera