torsdag 19 november 2009

Rufus


Jag har en kompis som jag träffar lite då och då...Rufus heter han. Han är ett yrväder utan dess like, och nån har sagt att fick vi busa på, så skulle han ha slitit ut mig på en vecka! Hmpf!! Vad är det för snack?! Jag är faktiskt ganska stark...ju...

Hur som helst...Rufus...han har det bra han...han får vara överallt...soffan...sängen...kökssoffan...Varför måste jag ligga på vardagsrumsgolvet när familjen ska mysa?! Visst, jag kan nog tycka att det är lite småmysigt där oxå...men soffan....mmmm vad härligt det skulle vara...

Titta, visst ser han ut att ha mysigt där i soffan?!

3 kommentarer:

  1. vilken härlig blogg!! Man läser med ett leende!! /Tessan

    SvaraRadera
  2. Hej Therese!
    Vad kul att du tittar in i min blogg...Jag tycker att det är jättekul att äntligen ha fått en egen...ja jag behöver ju såklart liiite hjälp av matte, men hon sköter det ganska bra, så det gör inget! :)

    Hälsa gärna på igen, och kom ihåg; jag älskar kommentarer! ;)

    Blöt puss från mig

    SvaraRadera
  3. Tjena Atlas! Matte är i Stockholm....
    japp, luften är fri! Nu äger man stället, tillsammans med husse och lillhusse. Nu gör vi saker som bara vi gör....
    Tittar på Idol tex.

    Sally

    SvaraRadera