tisdag 17 november 2009

Vind i pälsen


Många säger ju att jag inte har så mycket päls (husse hävdar annat), eller kanske rättare sagt; att jag inte har så lång päls, som kanske annars är ganska vanligt på oss golden…

MEN, jag har en jättefin och yvig man (tycker själv att jag ser ganska ståtlig ut i den) och den älskar jag att känna vinden i.

Så vad gör man då, när man befinner sig inomhus, och längtan efter vinden i manen blir för stor?!

Jo, man reagerar blixtsnabbt när matte tar fram den där konstiga grejen som låter en faslig massa…för DEN, blåser luft…och om ni visste hur härligt det är när matte riktar den mot mig…åååh vad jag njuter!

Och ska jag vara riktigt ärlig, så blir nog jag mycket finare än vad matte blir efter att vi har använt den…önskar bara att hon också kunde inse det så att jag fick ha den heeeeela tiden!

Har ni inte provat, så rekommenderar jag det starkt!

Nu ska jag kampa lite med matte…kände ett plötsligt behov av att stärka min manlighet!

// Atlas med manen

2 kommentarer:

  1. Guuud så blåst alltså! Att inte din matte går ut o springer ett varv runt huset för att få vind i sin man så att du får ha den där blåsmojängen för dig själv!
    /Sally

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte alltid hon är så smart, den där matten...

    SvaraRadera