lördag 28 november 2009

Dansat på borden

Mattarna och hussarna har varit borta ikväll...på 30-årsfest...gissa om jag har haft det lugnt och skönt?!
Jag och katterna, Gizmo och Hilding, har varit kungar här hemma...tänk er själv, 3 grabbar och ett stort hus helt för oss själva, kan ju inte bli bättre!!
Lite tråkigt bara att Hilding inte låter mig ligga på honom...med Gizmo funkar det ju skitbra, men njae, Hilding verkar inte så förtjust i det...men jag får iallafall jaga honom! Men allt som oftast så är han mycket snabbare än mig, så han är alltid först till trappen, och han envisas med att dra järnet uppför...och jag får ju inte vara där uppe, så då är det ju liksom kört. :(
Men jag håller koll...nån gång kommer han ju ner igen, och då är det Reis (race) igen! Moahaaahaa....

2 kommentarer:

  1. hmm lyllo dig som liksom har levande leksaker, skulle osso vilja testa dina leksaker...kompisar menar jag he hee

    SvaraRadera
  2. Mm, de är helsköna...men de gillar inte andra hundar...vet inte varför, men så är det. Men jag ska lägga ett gott ord för dig iallafall!

    SvaraRadera