lördag 21 november 2009

Godisträd



Hej hopp i lingonskogen!

Imorse när jag och matte var ute och promenixade så hade matte visst gett sig den på att trötta ut mig. Försöka duger ju, eller hur?! ;)
Hon la ett spår in i skogen, hur simpelt som helst visserligen, men man kan ju inte klandra henne för att hon försöker. Hittade ju godis efter godis hur lätt som helst och där i slutet låg mitt älskade däck! Tjohoo, vad kul det var!!

Och SEN, hittade jag ett träd, som luktade jätte jättegott, och vet ni?! Där fanns godisbitar instoppade...jag misstänker att matte hade riggat det, hon är bra snäll den där matten.

Och som avslutning tränade vi lite hopp...matte är inte så nöjd över att jag dels har börjat tjyva i starten och att jag ibland springer runt hindret. Men det är faktiskt mindre jobbigt att springa runt än att hoppa...faktiskt!

Så som tack för den roliga promenaden så passade jag på att sno en 25 kronors kupong på Ica från köksbordet och göra flis av den... Moaahaahaaa...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar